Pavel Rusnok

Jsem někdo, kdo by rád poznal sám sebe, a proto píšu. Jinak jsem ještě otec, manžel, akademický pracovník, student, čtenář Rudolfa Křesťana, milovník jazzu a elektronické hudby. Nemám rád hloupost - někdy i tu svou.
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1659x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Pavel Rusnok

Brexit není dobrý ani zlý, ale zajímavý

Uvidíme něco, co jsme ještě neviděli a je to zajímavé. Volat po vlastním referendu je hloupost. Teď je čas - možná i na pár let - držet ústa v sevření, pozorovat, číst, analyzovat a hlavně se poučit.

24.6.2016 v 12:25 | Karma: 16,44 | Přečteno: 602x | Diskuse| Společnost

Pavel Rusnok

Tolerance mého otce

Od koncertů Bacha je k začínajícím pokusům o bicí sóla docela dlouhá cesta, ale můj otec ji dokázal ujít.

10.6.2016 v 12:00 | Karma: 13,00 | Přečteno: 403x | Diskuse| Osobní

Pavel Rusnok

Povinná maturita z tance

... Poslanec z KSČM ještě navrhoval povinnou maturitu z matematiky. Tomu se naštěstí brilantně a s ironií vysmál poslanec Kalousek, který prohlásil: “Stačí, když lidé budou umět počítat do 09.”

27.5.2016 v 11:58 | Karma: 15,06 | Přečteno: 764x | Diskuse| Společnost

Pavel Rusnok

RegioJet security

Chodívám pěšky ze své zapadlé vesničky v horách do vesnice větší, s vlakovou zastávkou. Vesnice je tak velká, že tam staví i tři krát RegioJet. A při nedávné jízdě RegioJetem jsem prolomil jeho zabezpečovací kód.

20.5.2016 v 14:03 | Karma: 17,23 | Přečteno: 1159x | Diskuse| Cestování

Pavel Rusnok

Konec Zemana v médiích

Nějak jsem nepochopil, proč velmi mírné vyjádření nesouhlasu s Milošem Zemanem, které provedla Lenka Dusilová, sklidilo tak bouřlivou reakci.

6.5.2016 v 12:29 | Karma: 32,86 | Přečteno: 4937x | Diskuse| Politika

Pavel Rusnok

ČD mi pomluvily RegioJet

Sedím si v čekárně, čtu si a těším se, že za chvíli dostanu kafe zdarma ve vlaku RegioJet. Paní, kterou jsem vídal vždycky pouze za sklem najednou otevřela dveře a přišla si povídat. “Jedete se soukromníkem?” začala trochu interogativně.

2.4.2015 v 22:35 | Karma: 28,30 | Přečteno: 1724x | Diskuse| Ostatní

Pavel Rusnok

Miloš a Karel přišli ke mně na oběd

Oběd se podával v obývacím pokoji mých rodičů. Vedle mě seděl Karel a naproti Miloš. Svou rodinu jsem kvůli významnosti hostů přestal vnímat. Využil jsem té příležitosti, že oba kandidáty mám na dosah ruky, a položil jsem Milošovi otázku. Miloš mi sice dlouze, ale hezky a slušně odpověděl. Jak jinak? Byl přece na návštěvě. Už jsem se chtěl na něco zeptat i Karla, ale jak na potvoru jsem se probudil. Chvíli tak ležím v posteli a přemýšlím. Pak jsem si werichovsky řekl: "Proč mi lezou do snu?" Kdo je tady tajtrlík, raději řešit nebudu.

23.1.2013 v 15:38 | Karma: 33,66 | Přečteno: 5108x | Diskuse| Politika